Las Ciencias tienen la semilla muy amarga, pero el fruto es muy dulce
miércoles, 26 de marzo de 2014
2º PREMI CONCURS DE L'AIGUA, I AYUNTAMENT DE VALÈNCIA 2014
Gràcies a tots els alumnes que han participat en el Concurs de l'Aigua, del Ayuntament de València!!!
Moltes Felicitats a Julia Martínez Marín, alumna de 2º ESO A.
Gràcies JULÍA per fer-nos guanyar el 2º premi .
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario