miércoles, 26 de marzo de 2014

2º PREMI CONCURS DE L'AIGUA, I AYUNTAMENT DE VALÈNCIA 2014

Gràcies a tots els alumnes que han participat en el Concurs de l'Aigua, del Ayuntament de València!!!



 Moltes Felicitats a Julia Martínez Marín, alumna de 2º ESO A.
 Gràcies JULÍA  per fer-nos guanyar el 2º premi .

No hay comentarios:

Publicar un comentario